11 Mayıs 2017 Perşembe

Cem Belevi Aç Kollarını Şarkı Sözü

Cem Belevi Aç Kollarını Şarkı Sözleri

Gelsen Ne Güzel Görsen Ne Güzel
Bak Yollarına Gül Serdim
Güz Bitti Bize Yaz Geldi Desen
Aç Kollarını Ben Geldim

Yüzüne Gözüne Kaşına Sözüne Kandım Off
Sağımı Solumu Evimi Yolumu Şaştım Off
Yanına Yaklaşınca Ateşe Yandım Off
Sönmüyorsa Yangın Mesul Değilim

Yarabbim Mevlam O Nasıl Bir Endam Yaratmış
Aklım Onda Kaldı
Tarifsiz Hali Var O Bakışlar Yakışlar
Bıraktı Sevdalı

Gelsen Ne Güzel Görsen Ne Güzel
Bak Yollarına Gül Serdim
Güz Bitti Bize Yaz Geldi Desen
Aç Kollarını Ben Geldim

Gelsen Ne Güzel Görsen Ne Güzel
Seni Her Şeyden Çok Sevdim
Ah Bir Görsen Sende Sevsen
Bundan Başka Yok Derdin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Sangeeta Kaur - Compassion Müzik İncelemesi

Bu, Sangeeta Kaur'dan zevk aldığım üçüncü kayıt. Compassion'dan önce, aynaları ve Niguma Vol. 2 Mantra Projesi.İnsanların müziğini d...