13 Kasım 2019 Çarşamba

Eda Gören - Full Bebek Şarkı Sözleri Full

Mutluydum hep yanındayken
Omzunda uyuttuğun film izlerken
Durmadan konuştuğum bir sendin sen
Sar ruhuna çek son bi duman daha

Hapset beni vücuduna
Unuttuğum geçmiş günler bitmiş dertlerim artık sadece sen aşkına soyundum hazırım ben doğdum küllerimden
Duruyor hala tadı dudağımda
Gece yarısı düştün aklıma

Hazırım tutuşmaya küllerimden bu gece
Ritmi hisset sal ruhu bedenime
Full bebek İçine çektiğinde
Full bebek (bozuk ses)

Al kollarına tut beni gece boyunca
Karışır aklım kasırgana uçur beni bulutlara
Sar ruhuna çek son bi duman daha
Hapset beni vücuduna

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Sangeeta Kaur - Compassion Müzik İncelemesi

Bu, Sangeeta Kaur'dan zevk aldığım üçüncü kayıt. Compassion'dan önce, aynaları ve Niguma Vol. 2 Mantra Projesi.İnsanların müziğini d...