1 Kasım 2020 Pazar

Canfeza - Dem Şarkı Sözleri FuLL HD

Canfeza - Dem Şarkı Sözü

Çok oldu şu gözlerim nemleneli

Kalk çay koy da bir demlenelim

Anlatacağım o kadar şey vardı

Kime anlatayım şimdi, ellere mi?


Nasıl anlayacak, sen gibi birisi?

lşık kaynağısın, sen ki bir irisin

Nasıl anlatacak, ben gibi birisi?

Yâr sen benim yüreğimin dilisin


Çıktığım her noktadan inişim

Heyecanımın kısraklara binişi

Sen, hayal dünyama sinişim

Yeniden kendime gelişimsin


Kendimi sokaklardan toplayışım

Beklediğim fırtınanın kopmayışı

Aşımsın; tattıkça tok, mayışır

Yâr evimsin, alevim; korkma ısın


Senin hâlâ mutlu olma şansın varken

Kaç kurtar kendini yâr senin için erken

Altında kaldım, duvarlarımı yıkarken

Bir bardak su bırak başucuma çıkarken


Sen beni bilirsin, ölsem de dönmem

Sözümü yemem, bende ölsen de gömmem

Seninle ne yapacağımı bilmiyorum

Kayboldum ardında, en azından yön ver


Zamanında sevdin beni, şimdi mutlu et

Sevdik ama mutlu olmayı unuttuk hep

İstediğin her şeyi bulur buluştururum

Ama benden bunu isteme; umut bu, tek


Dert çölünde dipsiz su kuyusu

Canım çıktı, çıkmayan huyumsun

Sert görüntünle yüreğin uyumsuz

Canım çekti, çıkıp gelsen huysuzum


Rahat uyu, hakkını ver duygusuzluğun

Sensiz uyuduğumdandır uykusuzluğum

Bir gün bu dert evine uykusuz buyur

Gör bakalım gerçekten duygusuz muyum?


Yeniden sev bakayım, nasıl seviyorsun

Beni sensiz bırakma, seni yolsuz

Ay ışığım sabrımı mı deniyorsun?

Gelme! Zaten görmezden geliyorsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Sangeeta Kaur - Compassion Müzik İncelemesi

Bu, Sangeeta Kaur'dan zevk aldığım üçüncü kayıt. Compassion'dan önce, aynaları ve Niguma Vol. 2 Mantra Projesi.İnsanların müziğini d...