27 Şubat 2015 Cuma

Can Bonomo Bulunmam Gerek Albüm Şarkı Sözleri

Tastamam
Söz: Can Bonomo
Müzik: Can Bonomo

Başucuma mektup bırakmış ve gitmiş
Kısacık bir mektupla beni terketmiş
Ne kadar mutluyduk oysa Tanrı şahidim
Her şey dünyaya ait ben ona aitim

Dön sen ne dersen de tamam
Bitmişim halim yaman
Bi' sendin derdimi anlayan
Dey tenime gözlerinle dey
O zaman hallolur her şey
Her şey hallolur tastamam

Tamam haklıydı belki de değiştim
Söz ver ne olur hiç değişme demiştim
O zaman başkaydı her şey şimdi sakinim
Bu dünyayı sevmedim ama azaldı kinim

Dön sen ne dersen de tamam
Bitmişim halim yaman
Bi' sendin derdimi anlayan
Dey tenime gözlerinle dey
O zaman hallolur her şey
Her şey hallolur tastamam

Sensiz yaşlanamam
Nefes alamam ama
Bir kez sesini duysam

Senden uzaklaşamam
Yolu bulamam ama
Bir kez elini tutsam

Dön sen ne dersen de tamam
Bitmişim halim yaman
Bi' sendin derdimi anlayan
Dey tenime gözlerinle dey
O zaman hallolur her şey
Her şey hallolur tastamam


Dem
Söz: Can Bonomo
Müzik: Can Bonomo

Dem aydınlandı sahneler
Kapandı meyhaneler
O gözler bana bir baktı
Bir yandı bir söndü şehirler
O eller beni bir tuttu
Durdu ırmaklar nehirler

Bir tutam sevdanı ver Dem
Yaşamak sensin madem
Al beni çek götür uzaklara
Aşk neymiş görsün alem

Dem ellerin tenime değer
Hayat ne boşmuş meğer
Demdir o birtanemdir o
Dem söyle sen de aşıksan eğer
Demdir acıma merhemdir o
Sen varsan yaşamak sana değer

Bir tutam sevdanı ver Dem
Yaşamak sensin madem
Al beni çek götür uzaklara
Aşk neymiş görsün alem

Dem hadi gel yanıma
Al beni kollarına
Şimdilik ayrıyız ama
Düştüm yine yollarına
Dem bir dokun tenime
Deysin elin ellerime
Şimdilik ayrıyız ama
Yeter benim hasretime

Bir tutam sevdanı ver Dem
Yaşamak sensin madem
Al beni çek götür uzaklara
Aşk neymiş görsün alem


Hikayem Bitmedi
Söz: Can Bonomo
Müzik: Can Bonomo

Bir hikayem var
Bir hikayem bitmedi
Yorgandan yastıktan
Kokusu gitmedi

Yaz bana ne yazarsan yaz doktor
Ağladım ağlamaklar yetmedi

Mutsuzum çok hastayım güldür beni doktor
Öldüm ama hayattayım tarifi çok zor
Çıkmaz bir sokaktayım gel bul beni doktor
Sanki çocuk yaştayım bana bilmeceler sor

Bitince kara kışlar
Ulaşır ona mektubumla kuşlar
Dinince yakarışlar
Belki de yeni bir ömür başlar


Her Kız Başka
Söz: Can Bonomo
Müzik: Can Bonomo

Maç bitmiş eve varmadan
Uyudum sigaram sönmeden
Her risk başka her lüks başka özlem
Her iş başka her kız başka problem

Bulutlu hava yine açmadı
Hatun bana gece neşe saçmadı
Yüklene yüklene oldum cümlede yüklem
Her iş başka her kız başka problem

Aaa aaa aaa
Her iş başka her kız başka problem

Bir derdim başlar bir biter gider
Her gün elem her gün keder
İndir silahını kader yeter
Gözlerimde makul bir normale özlem
Her iş başka her kız başka problem

Aaa aaa aaa
Her iş başka her kız başka problem
Söz: Can Bonomo
Müzik: Can Bonomo

Maç bitmiş eve varmadan
Uyudum sigaram sönmeden
Her risk başka her lüks başka özlem
Her iş başka her kız başka problem

Bulutlu hava yine açmadı
Hatun bana gece neşe saçmadı
Yüklene yüklene oldum cümlede yüklem
Her iş başka her kız başka problem

Aaa aaa aaa
Her iş başka her kız başka problem

Bir derdim başlar bir biter gider
Her gün elem her gün keder
İndir silahını kader yeter
Gözlerimde makul bir normale özlem
Her iş başka her kız başka problem

Aaa aaa aaa
Her iş başka her kız başka problem

Bezim yokken bu tarakta
Yattı kupon son ayakta
Şansım yok zaten karşı bana ailem
Her iş başka her kız başka problem

Patron geri adım atmadı
Hesaba bu ay para yatmadı
Allah?ım bitmek bilmez mi çilem
Her iş başka her kız başka problem

Aaa aaa aa
Her iş başka her kız başka problem

Bir derdim başlar bir biter gider
Her gün elem her gün keder
İndir silahını kader yeter
Gözlerimde makul bir normale özlem
Her iş başka her kız başka problem


Senin Olmadan Ölemem
Söz: Can Bonomo
Müzik: Can Bonomo

Sen gül yine açsın çiçekler yüzünde
Ben yine yalnız ben perişan
Sen bana bakma mutsuzum ben çok yerimde
İhtiyar bir ruhum her şeye karışan
Sen bana bakma mutsuzum ben çok yerimde
İhtiyar bir ruhum her şeye karışan

Bir ışık yaksan
Bir adım atsan
Artık hiç yoksan ben
Senin olmadan ölemem

Verdiğim sözden dönemem
Zaman sensiz geçmiyor madem
Ömrüm hiç bitmeyen bir matem
Sensin benim tek meselem

Sen beni öpsen bu kabuslar geçerdi
Ben yine hasta
Ben alıngan
Bırakıp gitsen çiçeklerim küserdi
Dudağı bükük bir çocuk gibi kırılgan
Bırakıp gitsen çiçeklerim küserdi
Dudağı bükük bir çocuk gibi kırılgan

Bir ışık yaksan
Bir adım atsan
Artık hiç yoksan ben
Senin olmadan ölemem

Verdiğim sözden dönemem
Zaman sensiz geçmiyor madem
Ömrüm hiç bitmeyen bir matem
Sensin benim tek meselem


Bir Çocuk Yaralı
Söz: Can Bonomo
Müzik: Can Bonomo

Yalnızım yine yalnız sensiz sessiz boş evimde
Kelimeler anlamsız yırtık bir resim elimde
Boş ver sen onları
Acımasız sonları
Geri gel o yolları boşver

Vur beni vur cebimde anılar
Kalbimde bir çocuk yaralı var
Kaz daha kaz derinde yaralar
Dön geri sev beni bu aralar

Yalnızım yine yalnız sensiz sessiz boş evimde
Kelimeler anlamsız yırtık bir resim elimde
Boş ver sen onları
Acımasız sonları
Geri gel o yolları boşver

Vur beni vur cebimde anılar
Kalbimde bir çocuk yaralı var
Kaz daha kaz derinde yaralar
Dön geri sev beni bu aralar

Her yer paramparça her yer kan
Bitmek bilmeyen son bir an
Kayıp gider ellerimin altından
Son bir kez gül dursun zaman
Dursun zaman

Vur beni vur cebimde anılar
Kalbimde bir çocuk yaralı var
Kaz daha kaz derinde yaralar
Dön geri sev beni bu aralar


Kaçak
Söz: Can Bonomo
Müzik: Can Bonomo

Çökmüş şehre bir karanlık
Bir yere gitmem ben artık
Kaçmak olmaz bu davadan
Mutlu olmak bedavadan

Özgürlüktür benim şarkım
Herkese söylemek hakkım
Sözüm sözden cayanlara
Özünde durmayanlara

Kaçak kaçak nereden
Bir çayımı içmeden
Yol yollar hep uçsuzdur
Polis suçsuzdur demeden

Kirlenmiş bomboş sokaklar (go on go on go on)
Etrafta zalim korkaklar
Gel sende şaşma yönünden (Boojakah!)
Kaçma kaçılmaz ölümden

Gökler denizler aşkımız
Asla bölünmez şarkımız
Sözüm sözden cayanlara (got it!)
Özünde durmayanlara

Kaçak kaçak nereden
Bir çayımı içmeden
Yol yollar hep uçsuzdur
Polis suçsuzdur demeden

Düşmanını aşkla oyala
Adalet yoksa
Kaçma kovala

Kaçak kaçak nereden
Bir çayımı içmeden
Yol yollar hep uçsuzdur
Polis suçsuzdur demeden


Resmini Görünce
Söz: Can Bonomo
Müzik: Can Bonomo

Sen gel yanıma öyle durma
Canıma değiyor o neşen var ya
Ah kıyamam gözleri yıldız gibi
Parlar parlar parlar

Gel içelim bu gece karanlık çökünce
Birden beter oldum resmini görünce
Bir ara bir sor
Özle beni
Şarkımı dinleyince

Sen gül aman ha kaşını çatma
Yaralı canına yeni dertler katma
Ah kıyamam her gece bebek gibi
Ağlar ağlar ağlar

Gel içelim bu gece karanlık çökünce
Birden beter oldum resmini görünce
Bir ara bir sor
Özle beni
Şarkımı dinleyince

Böylesini görmedim
(Ne güzel kaş ah ne güzel göz)
Hiç bir şarkıdan da duymadım
(Böyle hoş ses ah ne güzel söz)
Böyle sevmedim sevilmedim
(Ah ne hoştu ah ne özel)
Sen bir gülsen bana yeter

Gel içelim bu gece karanlık çökünce
Birden beter oldum resmini görünce
Bir ara bir sor
Özle beni
Şarkımı dinleyince


Bulunmam Gerek
Söz: Can Bonomo
Müzik: Can Bonomo

Dur aman damarıma öylece basma
Yâr dolayamadı boynuma tasma
Gel be gel bi' gel de içeri
Ayağının altına eteklerin ile
Al be al bi' al beni yanına

Bana köyümden bi' selâm gerek

Kayboldum bulunmam gerek
Esir oldum kurtulmam gerek
Zincirlendim taşlara
Döktüğüm onca yaşlara
Değmezmiş eyvallah demek

Aşk güzel olanı kalbe seçince
Meşk oyunları hızlı geçince
Dur be dur bi' dur da gideyim
Köylüme şehirden haberler edeyim
Yaz be yaz da yaz bunu kağıda
Bana köyümden bi' selam gerek

Kayboldum bulunmam gerek
Esir oldum kurtulmam gerek
Zincirlendim taşlara
Döktüğüm onca yaşlara
Değmezmiş eyvallah demek

İçerim yanar ah içince
Fikri akl-ı selim terk edince
Sorarım yare ince ince
Haber et bana selâm gelince

Aşarım dağları delerek
Yollarımda bu dağlara ne gerek
Paralandı gurbet elde bu yürek
Bana köyümden bi' selâm gerek


Bahr-i Hazer
Söz: Can Bonomo
Müzik: Can Bonomo

Dilerdik pir-i şah
Uçmak o diyara
Filitreli cigara
Ve sunturlu bir nara

Duyulur sesimiz
Alem-i berzahta
Evi evde bıraktık
Refikalar nikahta

Yükle marşandize dizine kadar
Şiir de lazımsa
Bahr-i hazerler el sallar şairi Nazım'sa
Kaldır o gemileri cebine de sakla için sıkıldıysa
Zeval-i eleme de çıplak ayakla var oluyorduysa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Sangeeta Kaur - Compassion Müzik İncelemesi

Bu, Sangeeta Kaur'dan zevk aldığım üçüncü kayıt. Compassion'dan önce, aynaları ve Niguma Vol. 2 Mantra Projesi.İnsanların müziğini d...