27 Şubat 2015 Cuma

Demir Demirkan Akşam Akşam Şarkı Sözü

Söz: Demir Demirkan
Müzik: Demir Demirkan

Akşam akşam can yakıyor
Saçın kirpiğine karışmış
Farkındasın biliyorum
Eteklerin sıyrılmış
Sahilde sereserpe
Akşam akşam can yakıyorsun

Alev alev gün batıyor
Rüzgar deniz barışmış
Aklındakiler okunuyor
İyi ki kimse bilmiyor
Görmüyor benim gibi
Akşam akşam can yakıyorsun

Hırçın meltem, karayelim
Es bana dalga dalga
Şafak renkli hayallerinden
Yakın yakın mırıldansan
Devran dönse yalan olsa
Dönmesek biz bu sevdadan
Dönmesek biz bu sevdadan
Canım yanmış zaten akşam akşam

Bakıp bakıp göz ucundan
Uçuşan sarı saçlarından
Farkındasın biliyorum
Nasıl içim çektiğinin
Neler neler gizlediğini
Akşam akşam açık ediyorsun
Dalıp dalıp uzaklara
Akşam akşam can yakıyorsun

Hırçın meltem, karayelim
Es bana dalga dalga
Şafak renkli hayallerinden
Yakın yakın mırıldansan
Devran dönse, ömür bitse
Dönmesek biz bu sevdadan
Dönmesek biz bu sevdadan
Canım yanmış zaten akşam akşam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Sangeeta Kaur - Compassion Müzik İncelemesi

Bu, Sangeeta Kaur'dan zevk aldığım üçüncü kayıt. Compassion'dan önce, aynaları ve Niguma Vol. 2 Mantra Projesi.İnsanların müziğini d...