27 Şubat 2015 Cuma

Demir Demirkan Acı Nefes Şarkı Sözü

Söz: Demir Demirkan
Müzik: Demir Demirkan

Her yanım eş dost öyle yalnızım ki
Yokluğun bir acı nefes
Kupkuru ayaz, bir yanmışım ki
Dudaklarım kilit, göğsüm kafes

Hep farkındaydım, seni çoktan kaybetmiştim
İtiraf edemedim, kendime yediremedim
Ben hiç eğilmedim, düğümlendi sözlerim
Gitme dur, gitme, diyemedim

Nasıl unutmalı, öyle güzeldin ki
Yokluğun bir acı nefes
Yaz güneşinde deniz kokulum
Etekleri rüzgarda ince ince

Hep farkındaydım, seni çoktan kaybetmiştim
İtiraf edemedim, kendime yediremedim
Ben hiç eğilmedim, düğümlendi sözlerim
Gitme dur, gitme, diyemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Sangeeta Kaur - Compassion Müzik İncelemesi

Bu, Sangeeta Kaur'dan zevk aldığım üçüncü kayıt. Compassion'dan önce, aynaları ve Niguma Vol. 2 Mantra Projesi.İnsanların müziğini d...