27 Şubat 2015 Cuma

Demir Demirkan Yıkık Kaleler Şarkı Sözü

Söz: Demir Demirkan
Müzik: Demir Demirkan

Bırak dokunma
Çok dağınık çekil
O parçalar benim yüreğim
Bırak oyuncak değil

Barıştım, barıştım karanlığımla
Alıştım, alıştım büyük kayıplara
Savaştım, savaştım ateşten kılıçlarla
Kazandım fethettim
Ve dönüp arkama baktım

Yıkık kaleler
Yanık köprüler
Sinmiş kuytularda
Yalnızlığımı gördüm
Yıkık kaleler
Yanık köprüler
Küsmüş gönüllerde
Yalnızlığımı gördüm

Silme hiç boşver
Saftır tertemiz
Bu akan düşlerim
Gözyaşlarım değil

Barıştım, barıştım karanlığımla
Alıştım, alıştım büyük kayıplara
Savaştım savaştım ateşten kılıçlarla
Kazandım fethettim
Ve dönüp arkama baktım

Yıkık kaleler
Yanık köprüler
Sinmiş kuytularda
Yalnızlığımı gördüm
Yıkık kaleler
Küsmüş gönüllerde
Yalnızlığımı gördüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Sangeeta Kaur - Compassion Müzik İncelemesi

Bu, Sangeeta Kaur'dan zevk aldığım üçüncü kayıt. Compassion'dan önce, aynaları ve Niguma Vol. 2 Mantra Projesi.İnsanların müziğini d...