27 Şubat 2015 Cuma

Demir Demirkan Sor Şarkı Sözü

Söz: Demir Demirkan
Müzik: Demir Demirkan

Ne var biraz daha yaşasam
Ne yazar şimdi ölsem
Senin ismin bana yalan olmuş
Ne yazar
Ne yazar
Ne yazar nefes alsam

Ne var biraz daha yansam
Ne yazar şimdi sönsem
Kor olmuşum külüm sönmüş
Ne yazar
Ne yazar
Ne yazar ateş sensen

Sor, sor
Sor gel sen bana sor
Neymiş ölmeden ölmek
Yanmadan sönmek
Sor, sor, sor
Sor gel sen bana sor

Ne var hepten koyversem
Ne yazar göçüp gitsem
En zalime köle olsam
Ne yazar
Ne yazar
Ne yazar sen yoksan

Sor, sor
Sor gel sen bana sor
Neymiş ölmeden ölmek
Yanmadan sönmek
Sor, sor, sor
Sor gel sen bana sor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Sangeeta Kaur - Compassion Müzik İncelemesi

Bu, Sangeeta Kaur'dan zevk aldığım üçüncü kayıt. Compassion'dan önce, aynaları ve Niguma Vol. 2 Mantra Projesi.İnsanların müziğini d...