27 Şubat 2015 Cuma

Murat Dalkılıç Kimim Ben Şarkı Sözü

Kimim ben
Sana isyan edecek
Kimim ben
Seni anlayıp sevecek
Kimsin sen
Bana emir verecek
Kimsin Sen
Kimsin Sen
Nefessiz bir ormanda
Hayatım elindeymiş
Şımarmış öfkelenmişsin
Herşey seninmiş gibi
Yine konuştun yine
Herkes düşman sana
Yine bağırdın bana
Kalbine baksana

Kimim ben
Sana isyan edecek
Kimim ben
Seni anlayıp sevecek
Kimsin sen
Bana emir verecek
Kimsin Sen
Kimsin Sen

Huzursuz zamanımda
Gözyaşın donmuş sanki
İsyanın yalan yüzü kalabalık
Çirkin bir şehir gibi
Yine konuştun yine
Herkes düşman sana
Yine bağırdın bana
Kalbine baksana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Sangeeta Kaur - Compassion Müzik İncelemesi

Bu, Sangeeta Kaur'dan zevk aldığım üçüncü kayıt. Compassion'dan önce, aynaları ve Niguma Vol. 2 Mantra Projesi.İnsanların müziğini d...