24 Şubat 2015 Salı

Cemil Demirbakan Kırk Gün Şarkı Sözü

Nedir Bu Başın Dersem
Kırıp Döktüğün Yerdeyim
Sel Vurup Geçti Ama
Ben Hala İzindeyim

Açarım Kilidi İstiyorsan
Yerleştiren Benim Seni Göğsüme
Silerim İçimde Ne Kadarsan
Ben Büyütmedim Seni Gözümde

Yokum De Yok Et Bitsin
Yarım Aklım Rahata Ersin
Yasın En Büyüğü Bile Kırk Gün
Sonrasını Unut Gitsin

Ziyana Geçtiğim Tüm Aşklar
Rüzgarım Desen Yalan Değil
Gördüm Kalpsiz Yaşayan
Ama Senin Kadar Değil

Açarım Kilidi İstiyorsan
Yerleştiren Benim Seni Göğsüme
Silerim İçimde Ne Kadarsan
Ben Büyütmedim Seni Gözümde

Yokum De Yok Et Bitsin
Yarım Aklım Rahata Ersin
Yasın En Büyüğü Bile Kırk Gün
Sonrasını Unut Gitsin

Söz: Gülden Ayşe Mutlu
Müzik: Gülden Ayşe Mutlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Sangeeta Kaur - Compassion Müzik İncelemesi

Bu, Sangeeta Kaur'dan zevk aldığım üçüncü kayıt. Compassion'dan önce, aynaları ve Niguma Vol. 2 Mantra Projesi.İnsanların müziğini d...